Tidig morgon

En viss liten dam bestämde sig för att slå upp sina blå vid halvsex, jag e något trött om man säger så.
Försökte förjävels få henne att somna om men utan resultat, så fick snällt kliva upp.

Hälsolivet gick bra igår, började dagen med en banandrink o en väääldigt grov liten smörgås med keso på kändes som en lagom frukost o väldigt nyttig med.
Gick 4,7an med Monika o Jacob innan vi drog till späd.

Hände inte mkt mer under dagen faktiskt, följde med mamma till gamlemormors gamla hus o träffade mormor+hennes systrar o satt där o tjötade.
Ebba har blivit lite blyg för nya människor tillofrån o blev ledsen bara dom kollade på henne.
Där skulle man bo alltså, enorm trägård o i västrabordarna ligger de.
Synd bara att de redan e sålt o itne mormor ville skänka de till mig, attans ;)

Idag har vi heller inga roliga grejer framför oss.
Städa eftersom det som sagt blir stökigt direkt på denna lilla yta.

Oj bloggen bara stängdes ner så nu fortsätter jag mitt inlägg två timmar senare.
Ska iväg till mamma en sväng va tanken.
Ebba låg naken nyss på golvet o bajsade o rullade sig sedan i de så hon va brun över hela benen, underbart verkligen ;)

Kamerasladden har gått sönder, den passar inte till kameran längre o de verkar som om Johan råkat sätta stolen på den. Hur ordnar man de liksom?

Nej nu ska jag ta o göra mig ordnig o sen dra ut på en promenad.

Kommentarer
malin

haha hellre bruna ben än rosa ;-)

2009-05-26 11:39:46
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
Jaana

Du har ju ett minneskort i kameran, det går ju lägga i minneskort direkt i datorn o på så sätt kan du få över dina bilder ändå.:)

(På min bärbara dator är det en liten grej på sidan som man kan stoppa in kortet i, dock passar inte just mitt minneskort, beror lite på vad man har för sort..) Men testa o se! kanske funkar.:)

2009-05-26 14:04:18
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
daniella

man köper en ny sladd emmelie :P

2009-05-26 14:53:12
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0