Vem tusan har bajsat i min dotters blöja?!

Jag kände den starka bajslukten i hela lägenheten medans Ebba nöjt står i gåstolen på golvet..
Går fram emot henne o möts avvärldens flin o känner att stanken kommer från henne.
Fy tusan säger jag bara, hur kan denna söta lilla docka lukta så hemsk äckligt?
Skyller på maten hon åt i förrgår potatis+blomkål sen har hon börjat få katrinplommonspure efteråt med.
Tur man jobbat inom vården o bytt blöjor säger jag bara, för mig va de inga problem o byta den... men Johan kväljde sig så ögonen tårades o jag fick ta över.. haha!

Brorsan Victor kom hit igår.. lite kul när han kommer på besök eftersom man typ aldrig träffar honom.
Han har väl fullt upp, de brukar man ha när man är 16år:)
Han e så himla farsinerad av Ebba o verkligen tycker om henne, de brukar ju inte va så coolt med bebisar i den åldern men han är helt salig.
Tilda som alltid har varit livrädd för Victor va framme o hälsade o betedde sig nästan helt som vanligt mot han, är hon sjuk eller något kan man undra?!

Idag är Ebba bjuden på sitt första kalas hos Jacob som fyller ett år.
Dock e de pyamasparty o alla hennes pyamasar e sketna (dålig planering från min sida)
Så får dra in till stan o se om jag hittar ngn ny billig + en present.

Japp men de va allt jag hade o komma med just nu.


Nya jackan som pappa Johan köpte


Ebba kramar morbror


Mysigt

Kommentarer
Evelina

Fina kort! Och tack för tipset! Är tacksam för alla tips så fortsätt med det :) Låter han såklart inte gå alla gånger upp och ner för trappan. Långt ifrån. Kanske en gång per dag men om det också är för mycket så ska jag dra ner på det betydligt! Visste inte att det kunde vara farligt!! :) När ses vi? Dom måste ju få träffas snart! puss!

2009-05-08 10:15:15
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Nina

Jisses..jag har sagt det förut, men fasen vilken söt dotter du har!:) Trevlig helg!

2009-05-08 12:27:36
URL: http://ninananas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0