Ännu en morgon

Jaha Torsdags morgon, har inte tittat ut så noga men tar för givet att de regnar och blåser.
Har ganska mkt o göra idag, dagen kommer gå i rasande tempo har jag en känsla av.

Spädbarnsgruppen som vanligt, hoppas på o få se minst en nyfödd, helt otroligt att Ebba åxå varit så liten.
Kan inte förstå de, kan inte få in de i mitt huvud.
Min bvc sköterska ska komma dit o vi ska tydligen ha ett avslutningssamtal, känns sorgligt.
Jag vill inte sluta, vill fortsätta gå dit o träffa andra mammor o få lagad mat.
Underbart mysigt ställe de där, synd man inte får fortsätta längre.

Hem igen efter de och se till o försöka slänga ihop nån middag till Ebba.
Sen tänkte jag faktiskt dra iväg o städa på jobbet idag stället för imorgon, känns skönt o hade gjort o slippa en fredag.

Här hemma börjar de bli grejer med, stökigt.
Ska sätta Johan på o ta disken när jag e borta så e de inte mkt kvar sen, plocka undan o dammsuga av golven går ju relativt fort.
Skönt o lägga sig o veta de ser okej ut här hemma iaf.

Babybadet igår va jätte mysigt.
Ebba va en liten vilde i vattnet o skvätte,busade, åkte rutchkana osv.
Kul o komma iväg på saker som man verkligen märker att dom uppskattar.

Måste skryta lite med att hon gick 12 steg igår!
Även denna gången va de på hälsos lekrum, tror de är för hon har mkt o kolla på där och inte enbart fokuserar på att hon faktiskt står själv, för gör hon de så blir hon feg.

Nu får jag sätta igång, Ebba sitter här o gnäller, dags o ge henne lite gröt!
Hoppas ni andra får en bra dag!



Olivia tjatade om att jag skulle lägga upp denna bild.
De är alltså jag o min yngsta syster.

Kommentarer
Sanna

Det var ju faktiskt en väldigt fin bild ;) Pussar

2009-11-26 19:19:17
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0