Är hos pappa dagen till ära

Bestämde mig för o dra hit nu under dagen.
Skönt o komma iväg på annan ort ett tag, även om de bara är för ett par timmar.

Promenerade ner till hängbron och tillbaka för o få Ebba o somna, hon däckade ganska direkt i vagnen, jätte trött va hon.
Hon står nu ute på deras altan o sover sött i vagnen, så underbart att man kan göra så o inte behöver slita upp henne.
Blir fint när man även har möjligheten o göra så i vårt lilla hus sen, om inte annat e de bara o köra rätt in i hallen, ingen trappuppgång, inga trappor bara rätt in från gräsmattan.

Imon står då en del på shemat, spädbarnsgruppen, skriva kontraktet, säga upp våran lägenhet och även hinna med o träffa Della så jag kan få mina pengar eftersom vi åker till Ullared tidigt på tisdag.
Har även planer på o sová hos mamma imon, eftersom hon ändå ska ha Ebba, så slipper jag stressa upp o göra mig ordning o alllt.
Åker med 8 tåget till Göteborg o blir upphämtat i Partille av Therese, ska verkligen bli kanonkul!
Hm får se hur jag gör med sovandet hos mamma, alltid lättare o va på hemmaplan på kvällar o nätter med Ebba , esch behöver inte bestämma mig nu precis.

Tacos blir de o äta här snart med, ska bli riktigt gott med lite mat i magen känner jag.
Om jag har ork o tid så kanske jag drar iväg o dansar lite i eftermiddag, samvetet mår bättre efteråt då.

USch Ebba har börjat nysa lite, jag är självklart livrädd att hon ska bli sjuk o drabbas av svininfluensan.
Heeelt livrädd, usch för alla dessa sjukdommar som härjar o kan drabba dom små.
Nej fy får inte tänka så!

Klumpen i magen börjar komma nu eftersom på torsdag ska ju jag till Gyn o antagligen göra de där provet på mina cellförändringar, jag är så rädd!
Hoppas läkaren jag får har lite föreståelse för de o ger mig starkt lugnande eller helt enkelt söver mig.
Vill inte oroa mig för detta, vill bara de ska va över!

Nej nu blev de som vanligt ett väldigt rörigt inlägg, men men de e rörigt på hjärnkontoret med, många tankar.

Ha en bra dag, särskillt alla pappor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0