Dags o slappna av lite

Haft hela dagen o göra.

TRE hela vändor har jag varit i huset idag!
Hah började med att jag o Evelina va ute o gick morgonpromenaden o gick förbi så hon kunde få se.

Lena,Tommy o Jonathan kom efter de o skulle kolla dom med.
Komma med bra råd om hur man kunde få de.

Pappa,Christina,Lollo,Della o Simon va där med!
Varit där mer än hemma idag nästan.

Fick mig en fika tillsammans med alla på stan förut, värmde gott med en kopp kaffe.

Har varit otroligt besviken på Johan idag som bara vägrade följa med ut.
Fattar inte att han inte bara kan offra sig o umgås lite med oss ibland.
Första gången på länge han är iväg o tränar nu, helt underbart att vara själv hemma en stund.
Särskillt nu eftersom Ebba sover med.

Nej ska laga mat nu, sedan ska jag fortsätta sitta o bli ännu mer nervös inför morgondagens operation.
Helvete sedan får jag sluta ha sån jäkla otur, någon gång måste de väl vända.. Right?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0