Nu va de gjort!

Gjorde en fuling igår o smet in på Sörhagas bvc tillsammans med ett par andra tjejer från gruppen igår.
Ebba fick sprutan o JAG vågade hålla i henne (annars har ju alltid Johan fått göra de pga min enorma spruträdsla)
Men hon sa inte ett knyst, kollade lite på nålen o lyckades sedan stoppa plåstret i munnen.

Efter gruppen va slut va dom snälla o gjorde så vi fick ta sprutan innan dom andra, riktigt snällt men även en ful grej eftersom vi inte hör till Sörhaga vårdcentral, iofs frågade dom inte de ens innan vi tog så de va ju tur!
Jag vart livrädd o hade en puls som va nära 200 men jag klarade de!
Och helt ärligt så kände jag inte ens när hon stack mig eller sprutade in de.
Kände när hon spritade av området o sedan sa hon att hon va klar, jätte smidigt!
Stort tack till Therese o Evelina som peppade mig klara av o utföra de!

Än så länge känner vi ingenting.
Ingen reaktion från Ebbas sida, dålig sömn inatt men de kan ju bero på vad som helst.
Jag känner mig lite öm i armen  men inte lika mkt som jag va igår kväll, får väl se hur de ter sig under dagen eftersom reaktionen offtast kommer efter ngt dygn o de har ju inte gått ett dygn än.

Idag finns inget på listan att göra.
Ska se om vi kan komma iväg o få vecko handlat eftersom de ser lite tomt ut i kylen o skafferiet.
Sen ska de städas ganska noga eftersom besiktningen på lägenheten sker imon, vår lilla lägenhet ligger ute på nätet nu:(
Usch!

Promenera ska de göras iaf, vem vill hänga på o vem vill underhålla mig idag?


Kommentarer
Therese

Usch vilken läskig bild!

2009-11-17 09:53:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Eva

Du har varit så duktig gumman......hålla Ebba när hon får sin spruta trots din spruträdsla....bra jobbat!!!!

Sköt om Er alla 3..........kram...kram

2009-11-17 17:17:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0