Nu va de klart

Väldigt tidig morgon hos mamma.
Ebba bestämde sig för att vägra sova mer efter klockan 05, inte konstigt eftersom hon inte är på hemmaplan men fy va trött jag var.
Nu ligger hon o sover igen förhoppningsvis, hennes mormor skulle testa få henne o sova.

Har redan hunnit med o gå ut med Tilda, duscha och dricka kaffe trots att klockan bara är 06:30, helt otroligt.

Ja då va kontraktet på huset skrivet :D
Va där vid 15:00 igår o gick sedan direkt efteråt o sa upp den vi har nu.
Känns sorgligt på nåot vis, har bott där i tre år o trivs i lägenheten om den hade varit större hade de varit perfekt.
MEN huset blir tusen gånger bättre, 75 kvadrat utdelat på två våningar räcker gott o väl för oss.

Ser så fram emot att ta dit Lena så hon får fundera, komma med råd och hjälpa mig planera med färger o inredning.
Hon har fin stil som jag gillar och är grymt duktig, hon o Della o huset kommer bli kanon!

Får tillgång till de om ca två veckor eller något, så vi kan börja måla o fixa allt sånt, inflyttning sker i Januari.

Usch hörde nu på tv om svininfluensan, en 14 årig pojke som INTE tillhörde nån riskgrupp har hamnat i raspirator och är jätte dålig.
Livrädd för denna sjukdom o bara längtar tills vecka 48 då vi kan vaccinera oss.

Nepp nu ska jag göra mig ording för snart bär de av till tåget och sedan vidare till ULLARED!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0