Yes!

Pratade med hyresvärden igår.
På måndag kl 15 skriver vi kontraktet.
Förstår ni?
Vi ska hyra ett litet hus, tänk s¨å mysigt vi kan få de.

Som vi har väntat o skönt o sökt utan resultat men nu äntligen ska vi komma ifrån våra alldeles för små 47kvadrat.
Jag kommer sakna denna lägenheten på ett sätt, jag har ändå bott här i tre år så de kommer på ngt konstigt vis va jobbigt o säga upp den o säga adjö. Men ingen är gladare än jag till att vi faktiskt äntligen ska få ett riktigt hem som passar bra mkt bättre för en liten familj på tre!

Ser fram emot o inreda, måla o få de fint.
Ja de kommer bli kanon bra.
Ska försöka knäppa ngra kort på de lilla huset i framtiden så ni kan få se va de e jag pratar om :)

Sofia kom hit igår o vi drack något glas vin till idol.
Trevligt med lite sällkap ju, ska även snart ut o ta en morgonpromenad med henne om jag kan hålla Ebba vaken tills dess vill säga.
Alltid kul att umgås med lite nytt folk o få lite fler o nya vänner.
Fast självklart är jag otroligt tacksam för alla "gamla" oxå, tro inget annat!

Ullared på tisdag.
Ska bli så skoj!
Hoppas inte varenda jävel på hela jorden e där nu bara för de där pogrammet på tv börjat.
Men de e ju en tisdag o mitt i månaden så man tycker ju de borde va lite lugnare en sån dag iaf.
Men man vet aldrig.

Ska kolla alla julklappar, födelsedagspresent till barn o även se om de finns billiga saker till huset.
Så får väl se vad detta går på.
Men har ju sparat pengar till detta så de e jag värd, men ska ändå försöka ta de lugnt o inte köpa för mkt.

Nej nu ska jag tvätta bort gårdagens smink som jag somnade med på igår.
Va så jäkla trött efter Sofia stuckit hem vid strax efter 10 så jag däckade när jag fick Ebba o somna.
(O nej de berodde inte på vinet eftersom jag bara tog ett glas ;)

Bjuder på lite bilder på min lilla skönhet.


Efter kvällsvällingen

Lek och bus

Osminkad o djävlig men man får bjuda på sig själv, mys på högsta nivå

Sista buset innan hon somnar


Ha en bra dag,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0