Ångest

Jag är rädd, ren skär ångest har jag.
Svårt o andas o mår allmänt kass, läkarbesöket skulle ju lugna ner mig o inte skrämma upp mig ännu mer?

Han sa att jag skulle till bröstmottagningen där dom skulle ta en nål o ta ut ett prov av min knöl (vet inte hur dom ska kunna göra de på mig eftersom jag är så nålrädd så jag inte ens kan tänka mig tanken utan o få hjärtklappning o känna mig yr)

Sen sa han att de kan va en cysta,fettknöl men även tumör trots att den är liten.
Varför kan han inte berätta att de ändå är ganska vanligt o inte behöver vara farligt?
Varför avsluta med värsta tänkbara?

Mår riktigt riktigt dåligt nu, väntar på att dom ska ringa från bröstmottagningen o de skulle dom göra under dagen.

Sen närmar sig de andra provet med stormsteg med, de där där dom ska knipsa av o skicka på analys, vill inte de heller.
Vad händer med mig?

Jag vill inte va med om ngn av dessa undersökningar, de värsta är att båda KAN vara cancer.

Fy i helvete.

Kommentarer
Sanna

Hejsan!

Så roligt, supergrattis!! =) Det måste ju kännas kanon?



Tack för att du gillar bloggen!

Kramar!

2009-10-22 17:01:36
URL: http://www.giblogg.se
Rebecka

Bööphen, ja tänker på dig å hoppas verkligen att detta komma gå bra. Du har ju hört de förr, men antagligen är det INGEN fara.. Men förstår såklart ändå om du är orolig.. Finns här om du vill prata!

2009-10-22 17:22:34
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Lena

Åh gumman, jag önskar jag kunde säga något till dig just nu som tog bort all din rädsla, men det kan jag inte. Försök bara att lyssna till din egen visdom, du VET ju att det extremt sällan är något farligt, försök att känna tacksamhet för att de kollar upp allt så noga.



När det gäller "Knipsa-provet" tyckwer jag du ska försöka vara lugn, jag har gjort ett sådant, och det var inte hälften så hemskt som jag trodde!



Fan tjejen, vi har ju fött barn, det fixar du!!!

Kraaaaaaaaaam!

2009-10-22 21:50:36
Anonym

Finns här om du vill ventilera <3



soligberg

2009-10-23 04:26:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0