mörkt ute

Mörker ute nu när man går upp om månarna, känns som om klockan va mitt i natten men den stod på 07:12, lite finare väder o de kanske hade varit något ljusare, usch gillar inte hösten inte vintern heller för den delen.
Slask kyla o hala gator är inget för mig, får helt enkelt åka uppåt Borlänge i vinter, där är de ju iaf snö.

Ebba sitter på golvet o matar Tilda med majskrokar, varför inte äta upp dom själv istället?
Nej de e ju jätte kul när Tilda kommer o tar dom ur hennes hand o de knastrar när hon tuggar sönder dom.

10 veckor gjorde jag igår med GI-metoden.

Här är mitt totala resultat.

10 veckor med GI! Mage - 11cm bröst -8cm arm -2,5cm lår -4,5cm rumpa -6cm vikt -8,3 kilo!

Antar att jag MÅSTE va nöjd, men tycker att vikten kunde rasat lite mer, 1 kilo i veckan hade ju varit de ultimata, men vågen har sakta börjat gå neråt nu igen, hoppas de håller i sig.
Måste förövrigt träna bättre o mer igen, tränade i tisdags o ska träna ett danspass ikväll igen, 2 gånger på en vecka är la inget vidare bra men känner även jag kommit in i en svacka med de där o tycker de e jätte tråkigt.
Lättare när BöööPHEn va hemma o vi kunde peppa varandra.

Saknar henne som tusan iaf, hade nästan vant mig vid o kunna umgås med henne när jag vill.
Usch kom tillbaka!

Simhallen en snabbis igår, Ebba uppskattade de väl men de kanske va lite väl mkt folk där just igår.
Nästa gång går vi nog på babybad tiderna istället.

Esch nu ligger hon o skriker mammamammaa o börjar nog bli sugen på frukost.

När ska nätterna bli lättare föresten?
Hon har iofs somnat själv i egen säng med välling de två senaste nätterna, men de e som o trycka på en knapp o efter 00 strejkar de resterande av timmarna.
Usch.


nytagen morgonbild,Ebba är surpuppa

Kommentarer
Anonym

Bra jobbat med GI :) Kanon fina är ni på bilden, trots att hon är en surpuppa :P

2009-10-11 19:34:36
Anonym

Joo, klart du ska dansa! ;)

Jag älskar att dansa !! hehe

2009-10-12 09:15:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0