Ett försök till ett inlägg

Känner mig inte inspererad till o blogga så mkt faktiskt, dagarna ser ju likadana ut.
Men ska försöka slänga ihop något iaf.

Fick tränat igår på gymmet, känner att kondisen börjar bli bättre nu o man blir inte lika svettig längre.
Kul att man märker framgång, imorgon är de ännu ett danspass som gäller, måste nog säga att just dansen är favoriten för mig.

9 veckor gjorda med GI, tiden går så jäkla fort, tänker inte direkt på att jag gör de längre utan mer att jag har ändrat livsstil helt och hållet.
Hoppas bara jag går ner lite mer o att jag sedan nån kan kan tilllåta mig att unna mig saker nån gång ibland.
Har bara gått ner 200 g denna vecka, antar de saktar av nu o dom sista kilorna blir de till o kämpa som en idiot för o få av, men kan knappast äta mindre får väl träna o röra mig ännu mer.

Ebba har fått sin tredje tand :)
Den sprack äntligen igenom igår, en liten framtand.
Helt vitt i överkäken så de kommer la komma fler o fler nu inom snar framtid, känns så konstigt att tänka sig henne med fullt av tänder i munnen.. ännu ett tecken på att min bebis börjar bli större, en liten flicka.

Ebba står här o kastar en liten morotstav på mig nu. jätte skoj måste hon tycka, jag lägger upp den o hon kastar iväg den så låångt bort hon kan.

Idag blir nog en kul dag.
SKa bort till Della o så kommer Therese o visar lite oriflames produkter för oss.
Har redan varit med på en sån visning men ändå skoj o man kanske hittar ännu ngt mer o fylla ut sin sminkväska med, bra grejer till bra pris liksom!

Ett försök till att låta Tilda leka o springa lös i Nolhaga igår med Evve o Ludde, hur gick de tror ni?
Tilda blir såklart jätte glad när hon får syn på honom men ryter sen ifrån, tror de beror på att han är så valpig o inte ger sig utan fortsätter vara på henne hela tiden.
Så väl nere i nolhaga när vi släpper dom så står bara Tilda o trycker jämte vagnen o vägrar att varken leka med Ludde eller mig, hur kul är de då?
Gick ju iväg för hennes skull liksom.

Vet inte varför hon e så rädd för andra hundar i början, hon har ju aldrig blivit biten eller så.
Men dock vet jag ju att hon efter ett tag blir bra vänner med dom, som med Lenas hundar tex dom älskar hon o jag vet dom kan leka bra tillsammans, men kan ju bero på att dom e lite mer jämna i ålder och dom inte är så ettriga på henne.
Får öva med henne helt enkelt.

Är förövrigt grymt sugen på o ha en vovve till inom snar framtid, en papillon till tror jag.
När vi bor större då såklart.

Esch som vanligt blev detta ett väldigt rörigt inlägg, men uppdaterade mest för att ni ska se jag lever :)

Tankarna går till Malin o Lizette som kämpar på.
Sluta aldrig med de, kram på er!




min blåbärsunge :)

Kommentarer
Anna

hej!

nejdå tog det inte alls som ett påhopp :)

har fått höra att det är okej med havregrynsgröt varje dag bara man ger välling också och det har jag precis börjat göra, men det kanske är bäst att köra med köpegröt ändå. den är så dyr bara :p

vad använder ni för gröt?

kram

2009-10-03 08:45:33
URL: http://annaosiri.blogspot.com
Rebecka

En Strykhund och en GullOnge! :D

2009-10-03 09:37:57
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Hon med tvillingar i magen ;-)

Underbart med en liten dotter :-) hoppas vardagen flyter på.



Kram

2009-10-03 10:56:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0