Hua mig

Ska försöka få tag på dom på mamografienheten idag eftersom jag fortfarande inte hört något o jag hittat en till knöl.
Jag är rädd rädd rädd!

Dagen som kommer har jag faktiskt inte mkt alls o göra.
Funderar på o dra bort till barnmorskemottagningen o förnya mitt recept på minipiller eftersom de e öppethus mellan 8-9 och nu när man ställt om klockan så e de lättare o orka med de.

Annars vet jag inte, jag har verkligen inget planerat, dammsuga o torka av golven isf men de går ju relativt fort.

Borde sätta mig o kolla igenom telekatalogen o be Johan ringa o kolla efter praktikplats eftersom Thereses Erik inte har ringt Johan så :/
Så jäkla svårt med praktiker, borde va lätt o ordna eftersom han ändå "jobbar gratis" men tyvärr e de inte de lättaste, men visst borde de va de?
Lätt o få  o sedan har han ju lönebidrag om han skulle bli anställd, de borde ju va attraktivt för arbetsgivare?
Men icke.

Jäkla ekonomi att kärva sig alltså, men men jag hoppas o tror fortfarande att de löser sig någon gång längre fram.
Men när e längre fram?
När löser sig allt o börjar gå åt rätt håll?
När kommer dagen då man slipper kämpa som en tok varje varje dag med massor av saker?

Nu tycker jag de är på tiden att de vänder med allt, att allt börjar gå åt bättre o lättare tider.
Vad tycker ni?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0