Ingen grädde

Kaffet smakar inte detsamma med mjölk i, nej inte samma lena smak utan mer sträv eftersmak.
Grädden va slut så får väl nöja mig med mjölk, men de smakar inge vidare.

De har stormat o regnat som tusan inatt utanför fönstret, varit riktigt oväder!
Även om de inte regnar eller blåser precis just nu så ser jag inte fram emot att gå utanför dörren alls.
Men måste, både Ebba o Tilda behöver komma ut o få frisk luft och en längre promenad.

Stackars Ebba va bara ute en gång på förmiddagen igår, men jag ville verkligen inte ge mig ut mer i ovädret.
Bitande kallt som blåste enda in till märgen, kan varit därför hon va lite gnällig på kvällen sen, brist på frisk luft och uttråkad helt enkelt.


Sminkvisningen blev hos mig ist, stressigt som tusan blev de när jag skulle försöka hinna plocka ordning allt här hemma på en timma o göra de okej för omvärlden.
Men jag hann o de verkade som om folk va nöjda, jag va iaf supernöjd o längtar tills jag får mina saker o min lilla present.

Usch oroar mig över en sak som ev har med de kommande prover för cellförändingarna o göra.
Vet inte om de jag upplever har med färändringarna o göra eller något annat, så de går o gnager lite.
Jag vill ju va frisk, vill inte ha några bekymmer!

Dagen, vad händer?
De enda jag vet som står på schemat ikväll är ju danspasset tillsammans med Eve denna gången eftersom min älskade vän Becka åker till Hemsedal idag.
Kommer sakna henne så de gör ont i hela mig o jag hoppas verkligen hon hinner komma hem en snabbis snart igen.

Någon som känner att dom inte har något o göra idag?
För isf vill jag o Ebba gärna hitta på något :)

Usch får la surpla vidare på mitt äckliga mjökkaffe ihopp om o vakna till liv snart.


Kommentarer
daniella

jag hade gärna hittat på något med er.. dock mår jg fortfarande inte bra. men min bm sa att om jag fortfarane mår såhär efter den kommande veckan så skulle jag höra av mej så skulle hon fixa några tabletter åt mej.. hoppas de försvinner snart så jag kan bli männsika igen!

2009-10-04 11:10:36
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0