Jaha så gick de sådär igen

Och så sket sig de igen.

Jag tog hit Alex som är hemma på permis o vi har inte sett sen i April.
Hade så sett fram emot denna kvällen, drog ett par glas vin tillsammans o fick för första gången möjligheten o gå iväg.
Skulle till Stures en sväng va tanken, men nej de sket sig rätt rejält.
Blir så besviken på Alex när de visar sig hon gjort saker som jag sagt jag ej accepterar i min familjs närhet.
Slutade med att jag fick ringa hennes mamma som fick hämta henne, o de gjorde jag inte för o va nån idiot som kanske kan tros från din sida (iaf igår) utan jag gör de för jag faktiskt bryr mig.

Ledsen blir jag när de två gånger jag fått chansen o göra något kul går åt skogen, ska de bli såhär varje gång jag förösker hitt på något eller har jag bara sån jävla otur?

Jaja nog om de.

Ebba sov som en ängel frams till 00 (när jag precis somnat) sen började helvetet, hon gnällre, vände o vred på sig o så har de varit hela natten.
Men får passa på o sova nån gång på dagen när hon sover, OM hon väljer o sova då vill säga.

Låter negativ idag jag vet.
Men dagen kan ju bara bli bättre eller hur?

Tvättning o handling är la kanske inte de roligaste som är planerat idag MEN de tar ju inte hela dagen så får la försöka hitt på något värt resterande timmar av dygnet, nån som är villig? ;)

Morgonpromenad behöver jag mig en iaf, trots de tråkiga vädret.
Enda chansen till o vakna till tror jag, och nej jag är inte bakis, bara grymt grymt trött o en aning besviken.

Ha en bra lördag alla ni andra.

Se ya!

Kommentarer
Therése

Huh. Har inte heller sovit nåt inatt nästan. Dock kan det inte jämföras med din natt, men ändå. Hoppas du får en fin dag! Kram

2009-10-10 09:20:57
URL: http://terezita.blogg.se/
daniella

kan vi inte gå å bowla någon dag? bara du å jag.. så kan mamma ha ebba under tiden!

2009-10-10 09:23:01
URL: http://dellisch.blogg.se/
christina

Nu gjorde helt rätt. Bra

2009-10-10 09:36:38
THerése

Jag vet inte. Har varit varmt, ljust och kännt mig orolig av nåt slag :S Jätteknepigt. Kramar

2009-10-10 09:52:03
URL: http://terezita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0