Mår riktigt riktigt dåligt

Två öl ute igår o jag mår skit!
Hur fan kunde jag hinka i mig massor förut utan o må som ett ursketet äpple?
Spydde igår, behöver inte gå in på detaljer men jag skäms.

Värsta va att jag verkligen va klar i huvudet, inget sluddrande eller så men bara spyr ändå.
Sååå dåligt samvete idag, som jag har skrivit tusen gånger förut ALDRIG MERA ALKOHOL.
Tror jag kör cola zero nästa gång man går ut, helt ärligt faktiskt!

Hade behövt sova mer men Ebba är ju lika pigg som vilken dag som helst, självklart iofs :)
Fy satan, trött o illamående till tusen, tur att Ebba OFFTAST sover en liten stund till efter sin frukost.

Suck va trött jag blir på mig själv.

Ska nog ut  o ta mig en rask promenad sen, känner inte alls för de men man brukar faktiskt bli piggare efteråt!

Kommentarer
Daniella

tro mej.. det blir inga bra bilder från sidan.. omöjligt typ..va va de som hände igår nu då? jag e nyfiken.. men du.. hur blir det på tisdag?skulle jag passa ebba eller?

2009-10-24 08:48:15
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lena

2009-10-24 10:17:57
Lena

Bra jobbat tjejen!!!

Hahaha, Själv drack jag en halv flaska vin igår, å mår hur bra som helst, men man e ju ingen amatör ;-)

Kram!

2009-10-24 10:19:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0