Ojoj

Provade byxor i stan i morse.
Hittade ett par levis som jag tyckte mkt om men dom kostade 999kr o de känns som ganska mkt pengar när man inte har ngn bra ekonomi.

Hittade ett par andra jeans som såg liknande ut på MQ för 499 kr, alltså hälften av priset, dock va dom inte riktigt lika höga som jag hade velat o jag gillade levis lite lite mer, men jag menar 500 kr e mkt.
Fick värsta chocken när jag provade byxorna o drog på mig en stlk 36, okej dom satt tight men dom töjer sig ju.
När fan kunde jag ha den storleken sist?

Ändå är man knäpp o inser inte man går ner o tycker de står stilla.
Nej men vill ner 5 kilo till o de blir nog svårt o jobbigt men ska försöka.
Testa ny träning för o chocka kroppen att tappa mer.

Ebba strejkar ikväll igen.
Nattat henne flera gånger o lagt ner henne i sin säng när hon sovit ett tag.
Hon vaknar antingen direkt eller inom ett par minuter efter jag lagt ner henne.
Efter 5 nattningar la jag henne i vår säng o nu verkar hon sova, hoppas bara de e en fas.

Imon måste jag verkligen till gymmet.
Sen frågade mamma om hon fick ha Ebba ett par timmar.
Får la passa på o lämna bort henne medans jag tränar o medans jag går in o köper ett par byxor (antagligen de billiga)

En sak till, jag MÅSTE börja ta mer kort på Ebba igen, de blir färre o färre för varje månad o visst e bloggen roligare när de e en bild med under inlägget?
Plockar genat i kameran i skötväskan så den finns med iaf.

Nu blir de o ta bort allt smink med Oriflames underbara rengöring, sen tror jag jag smörjer in mig med kokos denna kväll ist för den andra.

Fräscht ska de va :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0