Opepp

Äntligen har jag fått iväg två kassar med kläder som jag ej ville spara på till spädbarnsgruppen, skönt att slippa ha dom stående här.

Mina Oriflame produkter hade kommit med,
Jätte kul.
Hoppas Johan tränar ikväll så jag kan få lite egentid o göra ansiktsmask peeeling o allt sånt där, värdinnepresenten blev en fotpeeling typ, så får la satsa på de o sedan måla både hand o fot naglar, fina grejer vetni :)

Ska iväg o träffa Sharam på gymmet snart (tränaren)
Är grymt opeppad egentligen o har bara lust o skita i allt vad träning heter just nu, men får la gå dit o hoppas att jag får lite pepp o komma igång igen.
Danspasset igår va skoj o lite mer krävande eftersom de va nya låtar o nya steg som va mer ansträngande, kändes skönt o komma hem o veta att man svettats bort lite kalorier.

Vad hittar ni andra på i veckan?
Har en helt blank dag både på ons och fre om någon känner för o hitta på något?

Bvc imon för lillfröken igen, ska bli spännande även om jag tjuvvägt henne här hemma för ett tag sen, men se hur de är med lägnden o se om man kan få tips på hur man ska gå vidare med hennes sömn.
Har planer på o köpa en resesäng o ställa jämte våran säng, får ju inte plats med hennes vanliga jämte liksom.
Har man en sån så kan man lätt ställa undan den dagtid o hon vänjer sig vid den tills den dagen de e dags o sova borta första gången.
Får kollla blocket helt enkelt.

Nopp kikar vidare här i cyberrymden ett tag till innan hon vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0