Orolig som tusan

Igår hittade jag en jätte liten knöl i min högra armhåla.
Livrädd för o dö såklart, CANCER tänker jag ju direkt eftersom jag är lätt hypokondrisk.
Men folk försökte övertala mig om att de nog bara e lite svullen körtel, dock tyckte dom på spädbarnsgruppen att jag skulle ringa min vårdcentral o få den uppkollad.
Ska dit på torsdag morgon, behöver jag säga att jag är livrädd?
Har en stor klump i magen o vill bara allt ska va bra, Okej knölen e bara som en ärta men dom tyckte ändå de va viktigt jag fick en läkares uppfattning.

Vill inte låta som världens rasisst nu (För de är jag verkligen inte)
Men läkaren är inte svensk, o ja har haft de utlänska läkarna på den vårdcentralen förut och dom har knappt förstått när jag pratat med dom.
Borde de inte va ett krav att läkaren behärskar språket om dom ska arbeta här?
De tycker jag iaf, jag ska inte behöva sitta o förklara med massor av olika ord o så för att dom ska fatta, o jag ska även förstå vad dom säger!
Kanske får världens påhopp om detta men de e min uppfattning.

Sitter o kollar större lägenheter med, men som vanligt är mina poäng alldeles för låga.
Vill så jäkla gärna bo i Alingsåshems lägenheter på arrendergatan, ser så perfekt ut.
De e på "rätt sida vägen" och ändå i de området jag trivs i.
Varför är de så satans dyra?`

Är hos mamma nu igen för smart som jag är så har jag missuppfattat dagen då dom stänger av vattnet o lägenheten, va helt säker på att de va imon men ack så fel jag hade då jag märkte de när jag skulle göra Ebbas gröt.
Fick i henne en liten macka o stack sedan hit för o fylla på hennes mage med välling.

Skulle bara uppdatera kort.

/ En orolig Emmelie

Kommentarer
SANDRA

SV; Haha ;D uppe med tuppen!

2009-10-20 14:43:39
URL: http://barasandrasegna.blogg.se/
Anonym

Det är nog bara en svullen lymfkörtel :)

2009-10-20 21:58:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0