sista dagen på veckan

Rädslan sitter kvar, går inte många minuter utan att jag tänker på vad de faktiskt kan vara .
Men tror ni dom höll sitt löfte o ringde igår?
Nej självfallet inte, när jag ringde vårdcentraöem sen senare på eftermiddagen så fattade dom ingenting, vaddå hade vi lovat att dom skulle ringa?
Nej remissen kommer inte iväg förens nu nyss, trots att läkaren sa att han skulle skicka iväg den redan vid nio.
Varför ljuger dom?!

Kan säga de e sista gången jag går till Carema vårdcentral, byter nu efter detta.
Vill ha läkare som kan språket o gärna ha chans o träffa samma läkare varje gång, eller iaf sånna man känner sig lite trygg med.

Ska ringa ´mamografimottagningen nu direkt när dom öppnar.
Vill få en tid snarast så jag slipper må  ännu värre o oroa mig, vill få förklarat min rädsla o få de där jäkla besöket gjort.

Spenderade dagen igår på spädis iaf så jag inte skulle tänka på allt annat hela tiden.
Kom hem o lagade mat till Ebba o drog till gymmet en timma, + poäng till mig!
Hem igen o stötte ihop med Lizette som följde med o höll mig sällskap här ett tag på kvällen, alltid lika trevligt o träffa henne.

Uh försöker att tänka bort de o blogga om något annat men de e så svårt just nu.

Dagen då?
Ja jag kanske ska träffa Lizette o följa med till några barntimmar eller va de kallades :P
Väntar på ett sms som föklarar lite mer vad de är.
Sen vid 12 ska jag hem till Elin o ta en kaffe o tjöta lite, ska bli spännande o se hennes lägenhet eftersom de e just där jag så himla gärna vill bo!

Strax innan fyra går jag bort o jobbar de två timmar som e sagt att jag ska göra i veckan.
Hoppas de går bra för Johan o ha Ebba då, men han måste ju vänja sig.

På tal om Johan så ska han iväg o prata med Therese pojkvän idag om ev möjlighet till praktik, får la se om dom kommer överens om något tillsammans.


Kommentarer
stin

tänker på dej. vill du ja ska följa med dej, så gör ja det gärna? du sliter hemma, nu ska du städa på kyltjänst oxå. Du är duktig, mimmi!!!

2009-10-23 12:27:17
Rebecka

Saknar er!!!

2009-10-23 21:37:01
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0