Tidig biltur

Mamma hämtade upp oss trax efter sju i morses, hon va ändå ute o åkte o eftersom vi ändå ska åka till Borås så tänkte jag vi kan va här innan.
Ebba sover en sväng i Olivias säng, skönt för henne eftersom hon va jätte trött, hon åt ritktigt dåligt av vällingen med, men de e inte hela världen eftersom hon ändå måste äta tidig lunch när vi ska iväg.

Ska va i Borås vid 12:45, sen ska man hitta till de där stället med.
Så vi får la åka i tid så vi inte missar tiden eller velar bort oss.
Jag är riktigt jävla nervös!
Vad ska dom göra?
Vad ska dom säga?

Önska mig lycka till alla.

Nej nu får jag ta o käka lite GI-bröd innan jag hoppar in i duschen.

Bjuder på en bild på min sötnos först


Kommentarer
christina

Det kommer att gå bra.Kram

2009-10-28 09:35:08
Therése

Hur har allt gått?

2009-10-28 21:23:48
URL: http://terezita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0