Varmt men regnigt!

10 grader varmt ute, men regn o blåst så de kan säkert kännas iskallt ändå.
Inget promenad väder direkt, men man får la försöka tvinga sig ut o röra lite på fläsket iaf.

Min knöl har blivit större, vet inte om de kan bero på att jag klämt på den så mkt så att den svullnat o känns mer tydligt.
Men jag är rädd, försöker tänka att de är nog ingen fara men varannan minut dyker tankar på döden upp i huvudet på mig.
Väntar ju på att mamografienheten ska ringa men dom hör säkert inte av sig idag heller eftersom dom sa dom hade mkt o göra när jag pratade med dom i fredags.

Dagen då jag ska göra de andra provet, ni vet de där gynprovet på cellförändringarna närmar sig åxå med stormsteg. även de ligger o ger mig dåligt mående, 12/11 va de dags för de.
Varför har jag sån otur?

Okej om jag nu inte hade varit så hypokondrisk o nålrädd som jag faktiskt är, nej de e sant jag kan inte hantera sånt här på ett bra sätt.

Tillbringade iaf dagen igår med Johans föräldrar, vi va o hälsade på pappa o Christina o kollade nya köket, supernajs verkligen.
Sen fick Eva kört mig så jag kunde handla med så kylskåpet är iaf inte tomt längre.

Ska tidigare till spädis idag o få massage, fram tills dess vet jag inte vad som sker.
Försöka göra något så man ej tänker på de där andra.
Men vad?
Inte direkt så att jag tror någon är sugen på o komma hit klockan sju på morgonen, o jag kan nog inte dra någon stans heller.

Esch får la sitta här, ska börja med Ebbas frukost snart iaf.
Sen ta en lång varm dusch, kanske ett bad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0