9 månader

Hur är de möjligt att hon redan tillbringat lika mkt tid utanför magen som hon gjorde i?
Eller ja lite längre valde hon ju o stanna i magen eftersom jag gick över men ändå.
Lilltjejen är inte liten längre o blir idag kl 10:10 hela nio månader!
Grattis Ebba.
Vart är min lilla 3750g tunga bebis?
Utbytt till en tjej på ca 9000 g?
Helt otroligt!

Tjuvmätte mig lite över magen eftersom jag skippade de på min vanliga "mätardag"
Allt som allt har jag tappat 9 cm i magen o de måste jag ju va nöjd över, va fan 6 veckor har jag bara hållt på.
En del av mig är nöjd o en del säger esch bättre kunde du väl gjort?
O jo de kunde jag nog om jag hade gått mer o tränat mera.
Men har nog förslappat mig lite, har blivit lat.
Som sagt är de inte så att jag sitter inne hela dagarna, men jag går inte ut enbart för o promenera.

Ebba va vaken inatt.
Hon fick sin välling som vanligt vid ca 03 o efter de vägrade hon somna.
Jag va så trött att jag höll på o spy, men Ebba brydde sig sjävfallet inte om de.

Försökte en än gång få slut på mitt shoppingbehov genom att gå till stan igår.
Men köpte ja något?
Nej självklart inte för jag blir för snål, samtidigt som jag verkligen verkligen behöver ngt nytt.
Undra hur mkt jag får tillbaka av mitt gamla jobb på den sparade semester ersättningen?
Isf kan jag ju gå iväg efter jag fått den o unna mig.
Ullared hade varit nice, fast där hade jag ju inte hittat ngt till mig.

Nepp får ta o avsluta.


4 dagar gammal


Nästan 9 månader!


Kommentarer
Sanna

Grattis till Ebba då :) En riktig liten sketunge hahah, som mor sin.



Hjärtat, läste om klädproblemen. Varför skulle du inte hitta något på ullared? Satsa på basgrejer, sådant som man verkligen har användning för. Har du basgrejerna så kan du kombinera det sen, ibland måste man unna sig grejer, så är det bara. Även om det bara är en sån grej som en liten skönhetsprodukt. jag tycker du kämpar på duktig min vän, du kommer klara det och även om du inte ser det, så är du mindre, mycket mindre. Snart har vi väl inget kvar av dig om det fortsätter i den takten.



Älskar dig.

2009-09-14 11:07:14
URL: http://spetan.blogg.se/
Rebecka

Grattis till stora tjejen!! :)

2009-09-14 12:43:57
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0