Absolut inget vettigt

Borde verkligen komma iväg o träna idag.
Fan har förslappat mig lite känner jag, ute o rör på mig o flänger en massa är ja fortfarande men har varit dålig på gymmet.
Två gånger i veckan är ju egentligen inte mkt alls, nej fy på dig Emmelie!

Om jag tar de nu på morgonen så skyndar jag mig hem o duschar o möter Helena o tar en kaffe på stan sen, ska även köpa den där stickade tröjan med skärpet i magen, De va fint.

Annars inga planer idag, ut o gå o göra allt de där vanliga ni vet, plocka städa se efter osv.
Är nog en väldigt lättuttråkad person, måste ha saker o göra annars klättrar jag på väggarna.
Även om de bara gäller promenader, kik på stan eller vad som.. bara va hemma o slappa finns inte för mig.
Måste helt enkelt göra saker!

Kom på en ny sak, handla ja mindre kul när pengarna försvinner fort på käk men de e en sak vi måste se till o få gjort idag.
Finns inte mkt ätbart i kylen just nu.
När jag tänker efter kan dagen nog gå ganska fort med träning,stan,promenad,handling,städning o självklart underhålla Ebba, hah

Ska nog åka uppåt Borlänge nu snart, Eva o Rolf vill så gärna att vi kommer o även om de e lite bökigt med tågresan o packning o allt så e de ganska skönt i efterhand när man är hemma igen.
Sen förstår ju jag att dom saknar Ebba, de har verkligen hänt jätte mkt saker sen dom va här sist bara, tänder, prat o en himla förfinad stil på ålandet.
Stackarna träffar ju henne inte så mkt o Ebba e ju inne i en ganska blyg period.. men de släpper säkert efter ett par timmar.
Mammigare unge får man leta efter just nu, så fort hon inte e hos mig så ropas de - maaaamma  och de gnälls o armarna sträcks emot mig, charmigt men krävande :)

Helgen , ja då ska jag o BöööPHEn faktiskt dricka lite vin.
Äta ngt gott o bara tjöta, va så himla längesedan o jag längtar otroligt mkt efter henne.
Sen ska ju jag få med mig henne på GI, gymmet o promenader, tänk va mkt lättare de kommer gå för mig när vi är två som kämpar? Suuuuuper!

Jaja väldigt tråkigt inlägg detta, i know!

Kommentarer
Rebecka

Fast tänk vad jobbigt det blir för dig att peppa mig dom första dagarna:P hahah Ne de kommer nog gå bra får vi hoppas;)

2009-09-16 12:18:43
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0