Att unna sig ibland

Man måste unna sig ibland inte sant?
Känner verkligen för o köpa ngt till mig själv, eller göra ngt för de va så himla längesedan (om man bortser från hudvårdsprudukterna från Therese då)
Känner att efter man gått ner så många klio så vill man ha ngt nytt, inte mkt passar i gaderoben längre o de mesta e verkligen så utslitet o gammalt att jag aldrig skulle bära de igen.
Men de ligger kvar för hade jag tagit bort allt så hade min gaderob varit tom.
Nej jag är inte en av de tjejer som sägre "jag har inga kläder" men sen i själva verket har MASSOR att välja mellan.

Så frågan är ska jag unna mig ngt?
Behöver o vill verkligen fixa håret, färgning blir för dyrt de har vi inte råd med men att klippa de lite?
De är ju såå slitet o jag vill ha de lite mer uppklippt igen.
Sen va de de där med jeans, behöver ju de med. men de kostar o ligga på topp.
Suck.. får se hur de blir.
Ska iaf in till stan idag igen o kika, är rätt iriiterad på att H&m inte finns här, både för min del o Ebbas.
Allum någon? ;)

Efter stadsbesöket igår så kom jag bara hem med två bodys som Ebba ska ha under vanliga tröjor, de va liksom sånna undertröjor nästan.
Blir kallt om de glipar på magen.

Nepp färdig skrivet för nu.

Have a nice söndag!

Solen skiner hörni, passa på o va ute för snart e de bara regn o rusk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0