dagarna går fort!

Fullt upp hela dagen igår.
Precis som jag vill ha de.

Handlade på maxi o tog även en snabbis förbi ÖB, Christina köpte två stora plast backar till mig som vi nu har Ebbas alla leksaker i, helt sjukt va mycket hon har redan.

När vi kom hem var de lunch time, jag o Ebba åt sen somnade lilltjejen o jag passade på o diska o plocka undan de värsta.
Satte på en kopp kaffe för Lizze pratade om att hon skulle komma, men de blev inte så.
Hann precis dricka kaffet innan de blev dags o gå bort till Della, en svettig promenad :)
Skulle kolla på en film som heter "kärlekens mirakel" , de visar hur ett barn växer inne i livmodern med äkta bilder o film, cooolt tyckte jag o särskillt för Della som liksom är gravid.
Meen tyvärr funkade inte filmen hos henne heller, varken på någon av dvdern eller datorn, de stod den va tom.
Men men fick gått dit o tjötat lite o lämnat gravidböcker o tidningar så hon har ngt o läsa o lära sig om :)

Va helt slut när jag kom hem.
Hade nog lätt kunnat somna , vet inte varför jag e så trött jämt.
Ska nog ringa o se om mina provsvar för sköldkörteln har kommit, iofs sa läkaren att han skulle ringa om de visade onormalt, MEN man vet aldrig med Carema!

Idag blir de nog att jag drar o tränar på morgonen.
Två gånger i veckan har jag ju lovat mig själv, blir skönt o va lite ensam utan Ebba nån timma.
vågen visade 64,8 nu igen, vilket e fortfarande 5,2 kilo ner, men vill att de ska droppa ngra hundra gram om dagen, esch de kan ju stå stilla o komma tillbaka igen.
ALla jag träffar säger de syns mkt, de e skoj iaf.

Föresten, fick mina grejer jag beställde från oriflame för ett tag sen.
Känns kanon o tvätta ansiktet med de, o god bodylotion som luktar kokos.
Fina grejer, ska nog försöka beställa nån liten grej kanske en gång i månaden så har man ju tids nog allt man behöver, för ma behöver ju int handla allt på direkten!

Simhallen idag med Nina o Alwin med, nån mer som e sugen o följa med?

kärlek till er alla där ute!



Kommentarer
Lizette

Pratade om att komma?

Jag skulle kommit men det passade inte dig när jag ändå var ute och gick eftersom du diskade och när jag väl kommit hem och du då skickade ett sms om att jag nu fick komma för du diskat klart 20 minuter senare, då orkade inte jag konka på Nikki alla kläder och dra ut igen. Så var det

2009-09-02 14:19:12
URL: http://www.paddis.se
therese

mamma upp i dagen på denna bilden.. sötnos hon e då..kjam

2009-09-04 19:25:31
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0