Frusen

Varje morgon är de iskallt i lägenheten, dagarna är varma men månarna, fy tusan inte gott o gå upp inte.
De e då man vill sätta på ett par sånna där riktigt fula (men ack så sköna) mocka tofflor med ull innuti, ni vet dom som ser ut som en strumpa bara, varmt o gott.

Hann med en rask promenad/springtur runt 4,7an igår.
Blev ingen träning pga att Johan hade tid hos kuratorn 10:30 o jag helt enkelt inte hade tid efter de.
Tror ni samvetet är bra eller?
Nej inte direkt eftersom jag vet med mig de blir svårt o hinna med träning idag med.

Försökte hitta ett par jeans igår, hur gick de tror ni?
Åt helvete som vanligt.
Har ju hittat en modell jag trivs i o jag testade precis samma modell fast i andra färger, tror ni dom satt bra?
Nej självklart inte!
Blir så jäkla ledsen! Dom sitter tight i magen (som iofs inte gör ngt eftersom dom töjer sig o jag förhoppningsvis fortsätter tappa vikt)
Men i benen va dom stora o pösiga o jag kan inte gå ner en stlk till pga min jävla degiga mage.

Va fan ska jag göra åt den?
De kommer bergis inte gå o träna bort de, de e ju för fan mestadels skinn!
Bukplastik är inte direkt ngt jag varken har råd o uttföra eller stor lust till heller.
Visst lite till kan den nog dra ihop sig med hjälp av rejäla core pass.

Känns inge vidare detta, måste ha ett par nya jeans o kan bara ha höga modellen för att magen liksom ska gömmas typ,  och för att de sitter bra i bena o över min icke existerande rumpa .
Men JC hade inga mer o så hög modell o jag har inte råd o slänga ut över 1000 ´spänn på ett par byxkor heller, vet inte hur jag ska lösa detta.

Låter och är egentligen värsta ilandsproblemet men för mig är de en big deal eftersom de gäller min självkänsla o mitt utseende o jag vet att jag måste ha nya byxor.

Köpte mig ett set med en ny bh o ett par trosor iaf, värsta sexiga;) Haha va inte igår jag köpte sånt vill jag lova.


Nej nu får jag nog ta o sätta igång, ska ju snart iväg till läkaren med Ebba för o kolla upp hennes knöl.
Är lite nervös inför vad som kommer att sägas, har ju redan en läkares uppfattning om va de e. nu gäller de bara att den andra tror på samma teori dvs en lymfkörtel.

Nej back to kaffet o sedan blir de o byta morgonens första bajsblöja - Yes!

Kommentarer
Jaana

Om du hittat byxor du trivs i men dom är förstora vid benen, sy in dom då! Jätte enkelt, lovar!

Jag gör det med flesta mina byxor då ja har så jävla smala ben..går på några minuter bara och som sagt jätte enkelt. :)

2009-09-30 10:52:40
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
therese

ja har oxå problem me att få jeans o sitta tajt vid knäna typ. så ja har sytt in alla mina jeans där. o de e jättelätt o går fort. + att jaalltid får sy upp dom lite. de kan du ju prova. kjam

2009-09-30 20:49:24
URL: http://mummas.blogg.se/
Sanna

Åh gumman, du gjorde min kvällt!! Du är minst lika vacker du :D

2009-10-01 20:48:25
URL: http://spetan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0