Halsont?

Ja jag känner att de river lite i halsen, känns sisådär men jag hoppas att de går över o inte blir till nån envis sjukdom eller förkyldning för sånt har vi inte tid med alls.

BöööPHEn ligger här på soffan o sover, fattar inte hur hon o Johan kan sova när Ebba härjar omkring som en galning, men ska nog snart väcka henne tror jag, nån måtta får de ju va.

SKa lära henne GIa nu idag,blir spännande men jag tror de kommer gå kanon bra.
Träning nu på morgonen med, väldigt roligt o slippa gå dit själv faktiskt.

Annars vet jag inte vad som händer idag.
Strosa på stan o köpa ngt vin till ikväll och inhandla varor till en heeelt underbar fisksoppa med saffran som vi ska tillaga ikväll, ska bli såå mysigt så.

Tror Ebba har lite ont i munnen nu, den där jäkla tanden vägrar komma igenon.
Man ser heeela tanden precis under tandköttet där uppe men den spricker aldrig ut.
Kan tänka mig de irriterar som tusan för henne.
Df nätterna blir lite jobbigare o maten med såklart men men.

Har inget o berätta om, men kan slänga in ett par bilder iaf.
Fy tusan vilket tråkigt inlägg, jag ber om ursäkt!


härlig höspromenad igår


igår på gruppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0