Hösten kommen?

Blev tipsad om en hemsida med barnmatsrecept, kanon eftersom jag inte har alltför många ideer o allra helst lagar själv till Ebba www.lagabarnmat.se 
Tänkte ta mig en dag o göra ett par recept o frysa in, nån som e sugen på o va med?
Kul om man e fler liksom.
Ser riktigt fram emot att laga o dona, hoppas lillfröken äter åxå, annars är de mindre kul.

Hade de lugnt o skönt igår, Ebba somnade tidigt o Johan iväg på träning.
Underbart att va "själv" hemma ett tag o bara slappa mellan tvn o datan i fullkommlig tystnad.

Hade verkligen tänkt träna idag.
Men har ju Bvc tid 10:30 (dom hade skrivit fel tid i min bok igår när jag va där)
Sen ska jag fixa lite papper o iväg till soc o skriva på ett papper vid 14:15, känns som allt e sådär lagom utspritt o innan dess ska Ebba äta o sova osv, så får nog träna en annan gång ist.

Fy fan vilket höstväder ute.
Jag går inte med på detta!
De blåser o regnar om vartannat, jag vill ha sommaren tillbaka!
Blir deppig av bara tanken av att nu ska behöva genomlida en höst, en "vinter" med slask o regn innan de sedan går mot ljusare tider igen.

Inte mkt o göra åt saken.
Nej nu ålar Ebba iväg, ser henne inte längre hör bara hur hon pillar med något så får nog gå o kolla vad för bus damen hittar på..

Kommentarer
Rebecka

Haha åh jag vill verkligen hem å träffa er nu! Hon verkar va så jäkla retlig å fullifan nu lille Ebba:D Hahaa..

2009-09-04 11:04:42
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
therese

ahh med skitvädret. de e nog många som tycker som vi.. blää för de.

2009-09-04 20:28:04
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0