Irriterande!

Vaknar vid precis innan två av att de dunkar o skriker massor.
Ja då bråkar grannarna, ett jävla liv va de fram tills efter tre nån gång då gick Johan o klingade på, men dom öppnade inte såklart.
Jävla idioter, viktigt o sova bra.
Klingar ju hällre på innan man är en bitch o ringer securitas eller Alingsåshem liksom, men men händer de igen så ska jag ta mig fan bli mega bitch o ringa o klaga. thats it!

Blev träning igår iaf en timma, kände att jag kanske kunde ha kört lite hårdare men va så jäkla trött o lite halvyr så pallade inte.
Men jag va där o de e ju + i kanten!

Stan o tog fika med Helena o köpte mig även en tröja o ett skärp till midjan.
Nu har jag unnat mig ngt litet så nu får de va nog ett tag.
Testade även en jacka som jag har här hemma som jag ej kunnat ha sen 06 o den passade. blev så jäkla glad!
Har inte ens varit nära innan, då förstår man att man faktiskt gått ner lite iaf.
10 kilo lättare än innan jag blev gravid och 9cm mindre runt midjan sen 1a aug!
Keep up the good work Emmelie!

Fick handlat åxå o lät min kära bror Victor gå o promenera med Ebba o Tilda medans.
Tror han va ganska stolt som fick pasas henne, haha lilla Victor känns de som men han är ju faktiskt redan 16 år.
Herregud.

Spädbarnsgruppen idag o en promenad tillsammans med Evelina o Quincy innan.
Annars inget planerat, så efter 15 är jag ledig om nån känner sig manad o göra något?
Fast kom på att jag iofs har lite o fixa med här hemma eftersom jag aldrig hann med o städa igår.

Imon ska jag o Becka dricka vin.
Ska hämta ett underbart recept från gruppen så vi kan äta gott (men bra) också.
Kanske man kan ta o rosta lite nötter för tilltugg är ju viktigt!
Ska bli jätte mysigt verkligen o bara sitta o dricka lite o tjöta här hemma, så håll tummar o tår att Ebba sköter sig o sover .

Sätter in en bild imon hur håret blir när de e lockigt.
Har nämligen flätor i håret nu, tänkte ska de va lockigt så får de va ordentligt.
Kanske ångrar mig när jag tar ut dom, chansen finns vill jag lova.
Ser ut som jag vet inte vad i huvudet just nu, men men.

Frukost time!


Kommentarer
Lizette

Shit, har du gått ner 10 kilo? Det var fan inte dåligt.. Keep up the good work tjejen!!! Och ha en mysig kväll med Beckis... Kram

2009-09-17 11:10:53
Lena

Rosta solroskärnor i torr stekpanna, sedan på med lite salt bara, det blir jättegott och mycket nyttigare än vanliga nötter!!!

kram



( Jag vill också dricka vin med er....)

2009-09-17 11:46:40
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ojdå... inte kul med bråkande grannar... men kanske är du inte en bitch om du klagar hos värden eller så, det kan ju faktiskt vara så att de behöver hjälp att ta tag i sina problem och då behöver en knuff i baken så att säga:.)



Och självklart håller jag tummarna för att hon sover så du får lite vuxenkväll:.))



Tack snälla för kommentarerna också!:.))

2009-09-17 18:41:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0