Så va den tillbaka :(

Åh!
Kul att man fått tillbaka sin mens, trodde verkligen jag skulle slippa eftersom sist jag åt mina mini pe så slapp jag den helt o hållet, men inte denna gången.
Ska la iofs inte klaga eftersom jag sluppit fanskapet i 19 månader.
Meeen inte kul ändå.

Skulle egentligen kommit o vägt o mätt mig idag.
Men ställde mig på vågen o vägde 0,5kilo mer än igår, skyller på den där förbannade mensen jag.
Så jag skippar måtten idag med, vill inte få mega dåligt samvete för ngt jag ej kan styra över.

Måste i vilket fall som helst bli bättre på promenader o gym, är ju ute o går mkt men de känns liksom inte som motion på samma sätt när man ej är ute enbart för o röra på sig.


Hade iaf en trevlig dag igår.
Lena o Jonathan kom upp vid 10:30 tiden.
Vi gick först en promenad med sovande barn o bara tjötade, hamnade i stan o åt en lunch (sallad såklart)
O fortsatte sedan hemåt, riktigt trevligt måste jag säga.
Men OJ va Jonathan hade blivit stor!
Tror tillomed han e större än va Ebba va i den åldern, men de e gott o se att dom växer som dom ska :)

När vi kom hem sedan blev de ett litet mellanmål för Ebba o bara en massa mys i sängen tillsammans med henne, hon gosade för fullt o sedan tog vi båda en powernap (kan behövas ibland)
Avslutade kvällen med en promenad med hela familjen ner till Nolhaga o matade änderna o gungade lite.
Så en bra dag, gillar o ha saker o göra heela tiden.

Idag ska vi träffa Jonas,Carina o Erik i stan en sväng o sen skulle Johan hjälpa Jonas med hans data om jag fattade saken rätt.

Shiit va jag vill shoppa, har sånt sug efter de ( O jag är ingen som älskar o göra de i vanliga fall)
Men behöver mig ett par till användbara jeans o kanske två långärmade tröjor , sen e de ju massa mer saker som behövs åxå egentligen men till o börja med klarar jag mig med de.
Borde ta med mig min kära syster som alltid lyckas fynda.
Kanske ska kolla vad hon hittar på imorgon?

Njut av mina bilder från igår :)


Stort GRATTIS till min älskade Amse som fyller år idag.
Älskar dig vännen o önska jag kunde va med o fira din dag ikväll, men vi får ta de en annan dag bara du o jag, Precis som de ska vara. Esma o Amse!


Och föresten, jätte skoj med så mkt kommentarer på förra inlägget med filmen.
Allltid tusen gånger roligare o blogga om man får lite respons ibland , så keep on gooing med de där ! :D






Kommentarer
therese

hur gammal e lenas lille nu?? kjam

2009-09-12 12:26:30
URL: http://mummas.blogg.se/
Lena

Han blir 6 månader den 20 september =)

Mammas stoooora kille!

2009-09-13 18:01:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0