Shake that ass bitch.. lalal

En trevlig promenad med Therese o Pascal igår, vandrade nere i Nolhaga o blev bjuden på en kopp kaffe på Tallhyddan.
En riktigt höstig dag kändes de som, supertrevligt.

Hem o laga mat o försöka plocka ordning här hemma.

Dansen igår va hel kul.
Försökte dansa loss som tusan men lite pinsamt när man ser sig själv i stora spegeln o inser man ser liiiite stelare ut än alla andra som varit där troget.
Men de gick faktiskt bra, hängde med på de mesta.
Men att samordna rörelser med ben OCH armar samtidigt o dessutom göra OLIKA saker va lite svårt, men de gick.
Vi va duktiga!
Svettigt till tusen var de åxå för den delen.

På tal om annat så vill jag o Becka verkligen ha den där tjejträffen med lite sminkvisning snart.
Vi tänkte oss nån lördag eftermiddag eller så.
Della e redan given att va med, o vi ska fråga Lena med.
Men två till kanske vi kan få ihop, Lizze, Malin manade?

Vikten va nere idag igen.
Fattar inte varför den pendlar så när jag ändå sköter mig.
Äta ännu mindre o röra mig ännu mer?
Shit att man aldrig e nöjd.

Pengarna e snart slut, tur de kommer nya.
Dock är ju dom redan bortlovade till räkningar o sån skoj skit.
Fattar inte att pengar kan försvinna så satans fort?
Hur e de möjligt?
Undra när Johan får sitt beslut om aktivitetsersättningen?
Borde ju komma nu i dagarna.
Tid hos soc har vi, men om han får de klarar vi oss iaf denna månaden själva.
Nästa månad måste vi tillbaka igen eftersom mina dagar går in på lägstanivå, usch ångest!
Men på något sätt klarar man sig alltid, men de e jobbigt att ständigt behöva ha den oron.

Fick budat hem lite billiga scrap grejer igår på tradera, kul!
Fick även med MKT hjälp av Becka gjort två sidor till i Ebbas allbum, blir så fint så fint.

Tack för era underbara kommentarer, värmer verkligenö
Ni gör min dag lite lättare när jag läser sånt!




Kommentarer
malin

kanonfin bok du :-) Är gärna med på tjejparty ;-) Kan behöva lite nytt smink, å som pappa säger, tjejer är som båtar, ju äldre dom blir desto mer spakel behöver dom hahaha

2009-09-21 17:52:01
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0