Sista dagen på veckan

MÅSTE träna idag.
Har världens dåligaste samvete för att jag åt lite bröd igår på spädbarnsgruppen.
De serverades soppa o fanns ingen sallad eller ngt till o jag va så jäkla hungrig.
Borde inte få dåligt samvete men så känns de just nu.
Så måste iväg till gymmet nu på morgonen!
Springa bort lite fett!

Kommer nog aldrig kunna träna bort min mage, alltså de e ju nästan bara massa sladdrig hud nu liksom, hur fan blir jag av med de?
Visst lite till kommer säkert dra ihop sig men långt ifrån allt.
Känns inte alls bra när man kämpar som tusan för o gå ner men ändå är kvar med mkt av magen :(
Får väl göra mitt bästa för o dölja de i kläder men inte lätt alltid.

Sen ska jag träffa underbara Lizze o Nikki idag med!
Hon är hemma igen o jag har saknat henne (o barnen med såklart) som tusan!
Så ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt o träna så vi kan ses vid elva tiden sedan.

Mer på shemat är la tvätten men den lämnar jag med glädje över till Johan.
Vika får la jag göra sen men mer än så nopp.

ska kika vidare här nu o se om jag hittar mer insperation till scrap-boken.

Tack till sötaste Sarah som kom hit o lämnade en platttång till mig igår.
Så snällt!
Funkade kanon, okej de tog tid men de e la bara o inse att de gör de med mitt hår.


Hon kommer inte upp stående själv, men med lite hjälp av mamma så.
Och roligt är de :)
Tänk om hon kröp då hade hon haft hjälp av kknäna när hon försöker dra sig upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0