Tisdag morgon o dålig sömn inatt igen

Jaha va e de fina vädret som folket tjötade om skulle dyka upp då?
Nej som jag sa, hösten verkar kommit för att stanna!
Skit åxå!

Fick iaf kommit iväg till soc igår, inte kul men va fan måste man så måste man o har vi tur får vi hjälp med de ekonomiska där.
Va ett deklarationspapper som fattades så vi ska dit på fredag o lämna dom.
Johan ska till Arbetsförmedligen idag åxå o snacka om lönebidrag, MEN jag vågar itne hoppas.
Känns som alla dörrar vi testat gå igenom stängts precis framför näsan på oss det senaste.

Della passade Ebba medans vi va där.
O de känns verkligen tryggt o lämna henne med Della.
För jag vet Ebba älskar henne o att Della kan få henne o somna o gör på samma sätt som jag gör.
Så Ebba känner sig trygg med henne.
Hon är den som jag anlitar komma hit om jag o Johan ska ut nån gång i framtiden.
Synd inte Johan kan ha henne bara för då hade jag faktiskt varit lite sugen på o gå ut i helgen redan.
Gästabudet i stan o jag har ju inte varit ute nån gång än.. men men

Vägde mig idag o har gått upp några typ 300 gram.
Störande som tusan o de får mig känna som en dålig människa.
Jag äter fortfarande enligt GIs rivstart men har iofs inte gått så mkt de senaste... har verkligen inte orkat när vädret är så här!
Ska iaf iväg o träna imorgon, två gånger i veckan måste jag göra de.
Men de e fortfarande den här dagliga motionen som är viktig åxå.
Inte så att jag sitter stilla o inne hela dagen, nej jag e ju ute o går men inte lika mkt som innan o de stör mig att jag e så kass!

Åh att man aldrig kan sluta sparka på sig själv, alltid.
Varför kan jag inte lära mig va nöjd med de framsteg jag gjort o inse att de e normalt o pendla lite i vikten?
Nej då e Emmelie dålig människa helt plötsligt.
Skulle verkligen behöva köpa mig en självkänsla, nån som vet vart dom säljer detta?

Esch jag bara svammlar.. som vanligt.




Kommentarer
Linda

Jag tycker du är jätteduktig! Det där med att man pendlar lite, det är svårt att acceptera men det gör man, beroende på vätska i kroppen m.m.. Fortsätt kämpa! Du klarar detta! Och jobba inte ner dig själv, du är jättefin & bra!

2009-09-01 08:34:04
URL: http://laajndush.blogg.se/
Anonym

varför kan inte pappan ha barnet?

2009-09-01 10:30:49
Johanna

KASAM - Känslan av sammanhang. "Jag kan", "Jag vill", "Jag vet". Sök på KASAM för mer info :)

2009-09-01 18:25:06
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0