Vänligt

Trött idag o känner inte jag varit ute lika mkt som jag borde varit när solen skiner.
Men blev iaf en vända till mamma på eftermiddagen för o hämta upp Tilda som sovit borta igår, hon ville så gärna följa med mamma hem så en natt klarar jag ju mig utan henne.

In till stan en sväng som vanligt åxå.
E fan där inne varje dag o ränner, även om jag inte köper ngt så kollar jag.
Testade en stickad tröja på Gina med ett svart skärp i midjan.
Riktigt snyggt faktiskt o tror jag ska unna mig o köpa den nån dag.
Stod även o testade en annan o vred o vände på mig för o se alla vinklar medans jag pratade med mamma om hur jag tyckte de såg ut.

Då står en kille o väntar på nån o säger de är jätte fint med och utan skärp o ger mig världens leende.
Blev så glad, de va inget flirtande eller så tror jag inte utan han va bara väldigt snäll.
Han verkade verkligen mena de åxå, sånna människor borde de finnas fler om.
När en helt främmande människa säger att de ser bra ut så måste man ju iaf tro lite på hans ord.

Ebba sov enbart lunch idag, inte en gång efter de.
Tror ni hon va trött eller? Oja !

Men här har ni en trött mamma åxå som ska krypa ner tidigt, nu tillomed...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0