Allt gick bra

Della mår bra och bebisen i magen med.
Alla prover som togs visade bara att allt va bra.
Så hon är hemma igen , fortfarande jätte gravid.
Hade nästan hoppats lite i smyg hon hade havandeskapsförgiftning så hon blev igångsatt. Haha eller ja asså jag vill bara bebisen ska komma ut o de vet jag hon vill med eftersom hon har de grymt jobbigt nu.
Men BF på Torsdag, vi kan ju hoppas hon prickar in rätt dag:)

Jag har hunnit med en del här hemma idag, roliga saker såsom tvätt,dammsugning,tvättning av golv och tvättat fönstrerna på nedervåningen.
MEN dagen har gått långsamt o de kryper i kroppen på mig hela tiden när jag inser att jag inte har något annat o göra, något att komma iväg till.

Har tvingat iväg mig till gymmet en stund idag, men fy fan va tråkigt de är.
Grupppassen är skoj , man blir peppad o musiken gör man orkar mer o hänger med i musikens takt.
Men att stå själv inne på gymmet och hålla på med masker är inte skoj, kommer nog aldrig kunna bli heller för den delen. Men jag gick dit.

Imorgon ska hon till dagis, hon behöver komma iväg lite o jag behöver lite tid själv.
Hennes näsa rinner o hon hostar än men som jag sagt innan så gör de de på typ alla barn på dagis. Sålänge hon beter sig som vanligt och inte är hängig så.

Uttråkad nu med, får la diska eller något sånt skoj.
Slappna av är la aldrig o tänka på?

Kommentarer
Thea`s mamma

När Thea tittar på din blogg (bilderna) så säger hon Ebba bada hehe =)

2010-04-20 19:48:45
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Thea`s mamma

Jag frågade henne vem det var på bilden & då sa hon Ebba bada=)

2010-04-20 19:52:28
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Stina

ja du, vardagslyx behövs sannerligen emmelanåt!!!

2010-04-20 20:53:43
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0