Bra där Emmelie

Jag är grymt stolt över mig själv!
Kom precis in efter en långpromenad i raskt tempo runt sjön Gersken.
1timma och 5 minuter tog de, fick sällskap av Karro med.
Perfekt att gå nu på kvällen direkt efter Ebba somnat, för tyvärr är de ingen möjlighet att gå den rundan med barnvagn.

Har varit ganska hungirg idag, tror att de beror på bristen av kolhydrter och fett.
Grejen är ju att innan med GI har de varit tillåtet att äta fett o på de sättet har man fått mättnadskänslan längre, nu är de inte okej o de gör de hela mycket jobbigare!

Besökte spädbarnsgruppen idag utan Ebba eftersom hon va sjuk.
Trevligt att komma dit faktiskt, men de är ju roligare om Ebba är med.

Mår faktiskt riktigt bra nu, eller ja jag känner mig så stolt över att jag verkligen kom iväg.
Kände nämligen innan att nej fan jag orkar inte, därför känns de extra bra att sitta här just nu.
Gud va vackert de är o gå runt sjön, ska ta med kameran nästa gång.

Nopp blir kanske en till update senare.

Nu ska jag inta liggande läge.


Träning pågår på hur man är snäll emot  bebisar, kan behövas när kusinen kommer snart


Hur gör man med små bebisar? Ja då lägger hon huvudet på sne o visar att man myser. sötnöt.


Dags för morgonvälling


Ebba o Jacob kollar fåglarna i Nolhaga

Kommentarer
FLOOSAN

mysiga bilder, va duktig du är!

2010-04-19 20:40:01
URL: http://floosan.blogg.se/
Emelie

Hej! Hur har det gått med kostschemat? Har du fått något? Tycker det verkar konstigt att du är hungrig? :)

2010-04-20 14:57:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0