Där hade jag tur

Solen skiner, Ebba sjunger glatt och jag har bestämt mig för att detta ska bli en jätte bra dag.
Har ingen aning om hur jag ska spendera den men jag hoppas komma på de snarast.
Allra helst hade jag velat komma iväg o rida någonstans, men de blir nog inte så tyvärr.

Blev ingen magsjuka igår.
Ebba kräktes en gång i sängen så vi fick byta pyamas, sängkläder osv.
Sen tog de ett bra tag för henne att somna om. Men som sagt blev inget mer o om jag måste hitta något o skylla på så va de den där förbannade burkmaten (ger henne aldrig burkmat men va bekväm igår o köpte en)
Så får skylla på de.

Har fortfarande inga som helst planer på hur jag ska göra med pluggandet, tänker o velar på de varannan sekund men lyckas aldrig komma fram till något som känns rätt för mig.
TRE år är en evighet , o jag vill inte ta ett csn lån för något jag inte känner 100% för att slutföra.
Har lite lite tid att bestämma mig iaf, sista ansökningstiden är 3de maj.
Men innan dess måste jag isf kolla om ev tidigare inskolning på dagis är möjlig för Ebba.

Suck.

Om ni har tips på något o göra idag så hojta till =)


Kommentarer
Therese

Vad skönt att det inte var magsjuka. Hoppas ni får en bra dag! Kramar från oss

2010-04-10 12:08:42
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
b l o g b y r i c h a r d ☺

Var med och tävla om ett armband på min blogg!

---------------------------------------------



Kommentera vilket inlägg du vill med svaret på frågan:

Vad heter armband på engelska?



Vinnaren lottas och tävlingen avslutas imorgon Söndag 21.00! LYCKA TILL :)

2010-04-10 14:36:14
URL: http://blogbyrichard.blogg.se/
Emilie

Ja jag hoppas det! Nu får hon faktiskt se till att komma ut! :P

2010-04-10 16:41:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0