Emmelie tipsar

Har ett litet tips för alla Alingsåsare i bloggen.
Fast iofs de kanske är samma priser på blomsterlandet runt om i Sverige?
Iallafall kommer till saken..

Igår tog jag o Ebba mig en sväng till Blomsterlandet för o fördriva tiden.
Tänkte jag kanske skulle plantera något litet i mitt land.
De fanns stora buntar med påskliljor (med lökar som man planterar) för endast 10 kr styck!
Beror nog på att påsken är över va?
Men va spelar de för roll? Dom gör sig lika fint i landet utanför ändå.
Sen för er som inte har möjlighet o plantera , de fanns buntar o ställa i en vad hemma för 5 kr styck.

Så iväg till blomsterlandet med er o fynda precis som vi gjorde.
Blommor gör de där lilla extra, inte sant?


Kommentarer
Emma

Snart ska jag köpa lite blommor till balkongen med.

Är ju vår nu :)

2010-04-08 13:26:11
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Emma - Inredning - Missfallen - Osv

Ja precis, på Ica här hos oss, kostade dom flesta blommorna runt en tjugolapp. Inte alls farligt ;)

2010-04-08 14:56:12
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0