Jäkla myndigheter

Godmorgon hela Sverige!

Sitter här med en turban på huvudet o en liten Ebba som ligger jämte och äter morgonvällingen.
En viss liten dam vaknade på tok för tidigt så vi gick ner och tog en dusch tillsammans.
Synd man betalar för varmvattnet nuförtiden o att de tar slut efter ganska kort tid, annars hade vi kunnat stått där längre.

Mulet ute, man är nästan lite bortskämd med att de är uppehåll nu iaf.
Det ser ut som om de kommer börja regna, men man kan hoppas att jag har fel.
Ska bort till Marie vid 09 på morgonkaffe , Ebba kommer vara överlycklig eftersom hon har två hundar som hon tyckte mycket om.

Gick runt i ett lycko-rus hela dagen igår efter jag fått veta att lilla Nea äntligen var född.
Tänk va kul Ebba o Nea kan ha tillsammans när dom blir lite större?
Helt perfekt, inte för stor ålderskillnad heller.
Ser fram emot o se dom växa upp tillsammans och jag hoppas dom kommer få en nära kontakt, kanske att jag o Della även börjar umgås mer när båda har barn.
Har ju blivit betydligt mer sen Ebba föddes o ännu mer sen Della fick reda på att hon blev gravid, de är jag tacksam för!

Beställde tid för o ordna mina naglar igen på onsdag, dom har liksom redan växt ut o ser inte fina ut längre.
Känner att dom 270kr kan jag unna mig ngn gång i månaden, inte kan de vara för mycket att lägga på sig själv inte?
Johan lägger ju bra mycket mer på sig själv om man tänker på hans nikotin liksom.

Känner mig lite halvt panikslagen o undrar när soc hade planer på o göra sin utbetalning?
Räkningarna ska liksom va betalda typ NU, nej jag har ett par dagar till men ändå.
Tycker att dom borde fatta de med men icke, så fort jag får chansen så ska jag ifrån dom.
Att ha med soc,akassa,försäkringskassan elller arbetsförmedlingen o göra är INTE skoj, Visst måste ni hålla med?
Har ni egna erfarenheter
?

Fortsätter att dricka kaffe ihopp om att vakna till liv.

Kommentarer
Anonym

jyust nu strul fkassan för mig=( jag vabbat!!



aldrig haft provblem me dem förr!

2010-04-27 07:29:33
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Mother, Married & Twenty

Har i alla fall dåliga erfarenheter av arbetsförmedlingen och försäkringskassan. De förstnämnda ställer in sina möten stup i kvarten utan förvarning så att man får åka dit i onödan flera gånger i månaden. Och FK är ju (eller var) segare än segast. Leon han bli fyra månader innan jag fick någon föräldrapenning:/

2010-04-27 13:10:56
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0