Kommer de bli en solig påsk?

Påsk.
Det ser ut att bli en fin dag.
Himlen är hittils lite rosa och de är dimmigt ute, men kan de va så att vi faktiskt får solsken och varmt aprilväder?
Hade ju varit underbart.

Ska klä ut min lilla flicka till påskkärring idag =)
Eller ja ngn huckla har jag ju visserligen inte men hon får få lite fräknar och röda kinder.
Kommer va sötaste påskkärringen i Sverige, jag är övertygad!

Johans föräldrar åker hem idag igen.
Så hur vi ska spendera våran påskafton är fortfarande inte bestämt, eller jo Johan kanske skulle iväg o basta för de va sista gången.
Känns ju lite sisådär att sitta helt själv.
Kanske kan fråga va pappa o Christina ska göra?
Måste ändå fråga Christina om hon kan hjälpa mig sy en slags gardin som går o dra över takfönstret eftersom de blir för tok för ljust för Ebba när hon trots allt somnar 18:30.
Eller Della kanske har kvar sitt?

Kanske ska ut o ta en premiär tur på nya cykeln?
Hehe är riktigt riktig glad för min present, de är välbehövligt.

Fick tips på lite mat o äta o de känns ju verkligen som om man kan äta mängder.
Men ska kanske kontakta hälsostudion o se om jag med kan få hjälp med ett kostshema o att dom hjälper mig.
Vill ju få ordning på de sista kilorna som sitter som berget.
(förövrigt har jag inte tänkt på maten nu igår heller, får ta nya tag på måndag igen)

Dags o bli lite social med de andra?
Ebba behöver sin välling nu iaf.

Glad påsk mina vänner!


Kommentarer
Daniella

Jag har kvar gardinerna jo.. men är ju inte säker på om dom passar ditt fönster.. tror det kan vara så att erat takfönster är lite större än vad vårat va..

sen tycker jag nog att du å ebba kan ta cykeln bort hit en stund idag så kan man sitta på lekplatsen eller nåtogt sånt :P

2010-04-03 08:11:13
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0