Kropps noja

Usch jag känner mig deppig efter besöket på allum.

Köpte kläder o testade när jag kom hem.
Såg helt jävla dumt ut på mig.
Vill bara ner o få mer trimmad kropp, ingenting sitter ju snyggt på mig.
Längtar tills mötet då man verkligen kan få sig en spark i arslet o konktreta tips om hur man ska göra.
Orkar inte ha ångest över vikten o jag önska verkligen jag kunde slippa de och bara inse att jag gått ner mycket redan.
Men icke.

Fick köpt mig två hårband iaf och ett bar svarta tygskor.
Alltid något inte sant?
Kläderna köpte jag på rea på Gina, visst borde de gå o få ett tillgodokvitto o lämna tillbaka dom andra?

Usch va deppig jag blev.

Får leka med mitt lilla troll lite.

Kommentarer
Lena

Gumman!

Så synd att du har ångest över din kropp... Du är verkligen suuuuuper fin nu! Önskar du kunde se dig själv med mina ögon vacker



Kram!

2010-04-08 16:52:46
Stina

det är jobbigt när kläder inte sitter som man vill, men ja brukar se de som så att det är KLÄDERNA som inte passar mig, o inte jag som inte passar kläderna! förstår du hur ja menar??

2010-04-08 19:47:46
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Stina

nej, vi har ingen balkong.. blommlådor kanske vore nått?



en liten träff för de som kan ta sig dit vore superkul!! de tycker ja att vi borde styra upp!!

2010-04-08 19:58:58
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Stina

de tar ca 50 me tåg!! så de e no problem!!

2010-04-08 22:16:35
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0