Morgonens tankar

De är dystert ute och jag känner mig liknande inombords.
Solen har grymt mycket betydelse för mig och jag får mer energi o mer tro på mig själv så fort solen behagar att visa sig.
Idag ser den inte ut att kunna hitta fram alls, de e sådär alldeles tungt och grått ute.

Undra hur jag ska fördriva min tid då?
När man inte kan va ute på samma sätt?


Fick en grill med lite tillbehör av pappa o Christina igår.
Verkligen bra eftersom jag senast på påskafton (när vädret va fint) satt o tänkte på hur mysigt de hade varit att sparka igång våren genom att grilla.
Så nu ska de ta mig fan grillas här i vår/sommar!
Tack för den presenten.

Av mamma fick jag att jag själv skulle välja ut några kläder jag ville ha.
Vi ska åka till allum på torsdag, eller kanske Ikea.
Får se va mormor kommer med sen, kan ju se om hon vill komma hit idag på förmiddagen kanske eftersom vädret ändå är så dåligt.

Ska iaf se om jag kan promenera bort till Hälsostudion o prata med dom ang kostrådgivning och att ställa sig på en såndär våg o mäta hur mkt fettprocent man har i kroppen.
Jag kommer antagligen ha ångest som fan när jag gör de men förhoppningsvis blir jag även taggad som tusan att nå mina mål och gå ner mer o träna ännu bättre.

Fy fan att man inte bara kan uppskatta de man har åstakommit o va nöjd med de man har.
Men man ser på tv o tidningar alla perfekta människor och inser att man är långt ifrån perfekt själv.

Kan man köpa perfektion?


Ebba o Christina, Johan o pappa i fullt sjå med o montera ihop grillen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0