På begäran , ett inlägg

På syster begäran ska jag flamsa ihop något inlägg då.
På tal om syster, snart är de verkligen dags. 9 dagar kvar till BF och snart är de min tur att för allra första gången bli moster, kan ni förstå jag längtar som en tok?
Grattis till platsen i spädbarnsgruppen med, du kommer stormtrivas!

Blä är illamående igen.
Tror jag överansträngt mig lite, de e trots allt inte så längesedan jag hade magsjuka o idag har jag flängt runt till höger o vänster.
Först i morse promenaden runt maxi, sen städade här hemma, sen hämtade mamma mig o vi drog till Nolhaga o kollade på djuren o lekte i lekparken, följde därefter med mamma hem o satt ute på hennes ballkong o fick min första bonnebränna, efter de hem o laga mat + lite disk o dammsugning eftersom jag tappade en tallrik i golvet, efter de till lekplatsen igen.
Tror ni kan kan ha överansträngt mig o därför jag mår illa igen?

Ni andra som vet saker o ting.
Har en fråga ang ögoninfektion.
Tror ju som sagt Ebba kanske har de, de rinner lite gulaktigt var ifrån de ibland och hon är lite röd i själva ögonvitan.
Men hon är även rejält röd under ögat o neråt kinden (ser ut som hon rivit sig men tror inte hon har gjort de)
Är de normalt eller?

Orkar faktiskt inte blogga mer än såhär just nu.
Får se om de kommer ett mer meningsfullt inlägg senare, nu måsste jag nog lägga mig ner två sekunder.
Vila va är de på dagtid liksom?

Kommentarer
Stina

ja förstod hur du menade ;) det är jätte bra att barn vänjer sig och "lär känna" djur! ja är glad för att ja alltid har haft djur omrking mig..

personligen e ja för lat (me städning o promenader o så) och bor alldeles för dumt för att ha ett husdjur!



hoppas du mår bättre snart!!

2010-04-13 20:00:35
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0