Regnig och kallt

Denna kalla och regniga april dag har spenderats tillsammans med Johans föräldrar.

Vi började morgonen med att besöka Sävelund för o kolla när mopperallyt drog igång.
Inget för mig alls egentligen eftersom de inte intresserar mig ett skvatt, men dom andra verkade uppskatta besöket iaf =)

Jag har fått min efterlängtade cykel =)
Underbart.
Helt ny röd är den och den har barnsadel.
Nu ska Ebba o jag iväg på äventyr, provcyklad o klar.
Första presenten jag fått till min födelsedag på Söndag.

På tal om presenter så undrar jag va Johan har i görningen.
Han har varit o besökt Elgiganten o ringt runt massa på blocket, tror garanterat han letar efter en diskmaskin till mig i present. Haha kanske inte så romantiskt men de är ju praktiskt!
Får se på söndag helt enkelt, spännande!

En kort uppdate, får gå ner o ta Ebba snart som sitter o antagligen skvätter ner farmor o farfar när hon badar baljan.

Hur spenderar ni er påsk?


Hundratals gamla mopeder deltog.


En riktigt nöjd Ebba som promenerar med morfar och Christina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0