Shopping, Della kommer bli stolt

Dagen har gått långsam, har inte velat va ute o ränna alltför mkt eftersom Ebba ändå trots allt är sjuk.
Men hon beter sig iprincip som vanligt , hon är gnälligare jo men visst och hon rosslar,hostar o har en jäkla snuva.

Medicinen tog hon bättre nu de två sista gångerna idag, hon riktigt högg efter skeden min lilla sötunge.
Dock har pencillinet biverkningar, Ebba får diiarre vilket resulterar i att hon blir röd om rumpan (De måste svida något otroligt mycket) verkar även som hon får rejält ont i magen tillochfrån då hon liksom spänner hela kroppen o blir ledsen.

Hunnit med lite shopping med =)

Eller ja jag handlade upp mitt presentkort och la själv ut 100 kr på annan affär.
Sen gick vi till den beganade barnklädaffären Mini me och där hittade jag ett o annat som fick följa med hem.
Ynka 160 kr gick allt på som dessutom mormor betalade.

Ikväll blir de mys, eller JAG ska iaf mysa.
Har köpt hem mitt efterlängtade naturgodis (för trots dieten så tänker jag en gång i veckan unna mig just naturgodis, man kan fan inte utesluta allt) Köpte mig även en tidning, så lär bli lugna gatan.

Precis som jag vill ha de.

Va gör ni andra en kväll som denna?


Sommrig klännig ifrån gina 100 kr. Går preciiis att knäppa så lär gå ner ett par kilo först.


Centrum, tröja 50kr, skärp 50kr. Även jag kan fynda.


Dress o skjorts, begagnat ifrån mini me.


Vårjacka, 60 kr :)

Kommentarer
Therese

Snygg klänning överst, jag köpte en sån igår :p

2010-04-23 18:50:59
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Daniella

Duktig du har varit ;)

2010-04-23 19:33:35
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0