Sista april

Fick ett samtal ifrån en arbetsgivare som kunde gett mig sommarjobb idag.
Men va tvungen o tacka nej, vet ni hur tråkigt de känns?
O att jag va tvungen o tacka nej för att Johan inte kan tänka sig ha Ebba.. De va visserligen dygn på jobbet men de hade inneburit att jag bara behövde göra ca 2 gånger i veckan + helg nån gång ibland.
Efter de kände jag mig ledsen o nere.

Känns som om allt gick emot mig, Ebba åt inget, folk stod i vägen o visade ingen hänsyn, kände mig urdeppig.
Men kom iväg till Sofia o Nova ett tag, tacksam för de för vi hade riktigt mysigt.
Hon fick mig på bättre humör iaf.

Nu ska jag börja skära grönsakerna o tända ljus, får sitta själv här uppe på övervåningen o äta tacos o kolla på talang, för Johan flyttar som vanligt inte sitt arsle ifrån datan.
Men men jag gör de bästa av situationen o försöker mysa till de på egenhand.

Ha en underbar sista april mina vänner!

Kommentarer
Sara

Hur gammal är din dotter? :-)

2010-04-30 21:32:11
URL: http://www.februaritjej.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0