Solsken och jag ska ta vara på de

Ska försöka mig på att bättra på den lilla lilla bränna jag lyckats få hittils.
Man måste ju ta vara på solen eller va säger ni?

Sitter hos mamma o slappar, Ebba sover och mamma lagar mat.
Rikitgt skönt att bara ta de lugnt ibland med.

Ringde bvc ang Ebbas matvägran och hon ville vi skulle komma dit o väga i eftermiddag klockan 16.
Sa till henne att jag är inte orolig för att hon inte går upp i vikt utan mer att de e så sjukt frusterande när hon bara putter iväg tallriken o man undrar HUR tusan hon klarar en heldag ute o springa när hon knappt får i sig ngn lunch eller middagsmat?
Får be dom kolla upp ögonen också.

Yees, mammas ballkong o en bok kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0