Söndags morgon

Okej jag hoppas att detta blir en bättre dag.
Solen skiner och de ser än inte ut o blåsa (så som de gjorde igår med isvindar)
Ebba gav mig precis världens goaste kram och en liten eskimåpuss, tänk va barnets kärlek värmer.
Ni som ej har barn kan omöjligtvis veta hur stark den kärleken är.

Har inga planer på något idag.
Lillebror Victor fyller ju 17 idag så vi ska bort till mamma och fira med lite våfflor vid tre tiden.
Om de e sura miner här hemma så kommer jag iaf tillbringa dagen på andra ställen.

Gör allt för min älskade dotter, precis allt.
Ska kanske in till stan o kika lite om jag hittar något på Gina där jag har mitt presentkort?
Sedan fick jag ju 500kr av mamma att köpa något till mig själv för med.
Men de e så satans svårt att inte använda dom pengarna till annat nyttigt såsom mat, eller bara köpa kläder till Ebba.
Hon behöver förövrigt lite nytt snart igen, tur vi har sparkontot med lite slantar på.

Nepp göra frukost kanske?


Varning: Jag sjunger ;) Precis färskt för femminuter sedan. sötnos.


Kommentarer
Anonym

innan jag blev mamma kunde jag känna samma kärlek! till mina syskon barn klart att man inte behöver vara mamma för att känna en så star kärlek.omöjligt inte alls....

2010-04-11 07:41:35
monica

vilken underbar film <3

2010-04-11 08:09:21
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0