Tillochmed jag är trött

Lite sådär extra gott med kaffet idag må jag säga.
Strax innan 05:30 va de morgon för Ebba pga att hon hostade som en tok o därför vaknade.
Att få sova tills 06:30 vore ren lyx!

Fick föressten gjort lite nödvändiga grejer igår, ringde både till Alströmmerskolan och kommvux o begärde ut mina betyg. (Dom är knappt befintliga men de få få kurser jag har betyg i måste jag ha på papper inför mötet med rektorn på folkhögskolan)
Fick även ringt till Ebbas nya dagis o frågade om chansen till ev tidigare inskolning eftersom OM jag börjar skolan så börjar la den 18/8, men de verkar inte va några problem att ordna.

Idag ska hon till dagis, vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden.
Borde väl träna , men vet inte om jag känner för gymmet.
Har ju sagt upp att gå dit tre gånger i veckan o gör jag bara de så måste jag känna mig nöjd.
Förhoppningsvis kommer jag iväg på fredag morgon o lördag så då har jag ju redan gjort mina 3 dagar.

Mamma skulle passa lillkusenen Erik så får väl vandra dit en stund i eftermiddag så han o Ebba kan leka, de brukar uppskattas från bägge hållen.

Nu pekar Ebba på blöjan o berättar hon bajsat, så får nog ta tag i de.
Sparkar igång dagen direkt när man stigit upp..



Lite nya fräscha kläder skulle Ebba behöva och vilja ha. Dessa finingar skulle sitta prefekt på prinsessan. Allt ifrån Lindex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0