Väldigt tidig onsdags morgon

05:20 blev de morgon idag, i tidigaste laget och jag är trött.
Kaffet idag är extra starkt, och gott!

Två sekunders tystnad betyder nästintill alltid att de är något bus på gång, hittade nyss Ebba ätandes på vaniljljusen (som måste va lite av en favvorit då jag sett henne stå o tugga på dom ett X antal gånger)
Busunge!

Ena dagen är jag så jäkla motiverad att klara allt med kropp o träning medans jag andra dan sitter o äter glass.
Va fan har min karaktär tagit vägen?
Jag har ju innan klarat de , men varför klarar jag inte av o hålla de nu?
Vill ju så desperat ner några mer kilo o forma kroppen, så varför börjar jag inte bara o sköta mig?

Idag ska skruttan till dagis, jag tycker de ska bli riktigt skönt o lämna iväg henne ett par timmar.
Behöver nämligen tvätta,städa o sånna roliga saker o de går alltid mkt lättare o snabbare om man passar på när hon är iväg :)

Ska försöka få tag på dom på socialförvaltningen med eftersom de fortfarande inte finns några pengar i sikte, börjar få panik, räkningarna ska ju va betalda nu! Eller ja jag har ju till sista på mig så håller tummarna de löser sig innan dess.

Nu får jag ta mitt monster som precis kastade ur massa vatten på golvet och står och pekar - Dääär!


Kommentarer
monica

Vilken underbar bild <3

2010-04-28 08:12:20
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0